Stale aktualne posty , kontynuacja Parafii 1 .

http://orwid1.blogspot.com/ DAWNE POSTY PARAFII

poniedziałek, października 19, 2015

Polska , jako dziecko specjalnej troski .



Polska , jako uznane przez społeczność medialną świata za  państwo bez znaczenia , do tego stopnia , że przeciętny Amerykanin , Belg , czy Anglik , ba ,  nawet Niemiec , czy kulturalny Francuz i właściwie wszyscy inni , poza Chińczykami i resztą dalekiego wschodu , nie mają podobno pojęcia , gdzie ono podejrzane państwo się  gnieździ i na   mapie świata nie są w stanie go wskazać , jest paradoksalnie obiektem zainteresowania całego antychrześcijańskiego , świata . Wie o tym każdy przeciętnie spostrzegawczy kinoman , konsument programów informacyjnych , literatury " faktu " , czy gigantycznych , globalnych kampanii antykatolickich  . To nic nie znaczące państwo , które  w oczach przeciętnej ofiary mediów dawno już nie istnieje , dziwnie często obecne jest w tych brutalnych , totalitarnych poruszeniach , jako rozsadnik zbrodni , wyzysku i wszelkich innych potworności . Obiecał nam to niejaki Singer i obietnicy dotrzymał .  Po nieszczęśliwej naszej ojczyźnie krążą wybitnie utalentowani emisariusze , którzy gorliwie uświadamiają nam beznadziejność sytuacji . Jedni podchodzą nas z lewej , inni z prawej strony , wszyscy bezapelacyjnie dobrze poinformowani , elokwentni , pryncypialnie uczciwi . Ja ich słucham z rozdziawioną gębą , a jakże , ufam i wierzę . Jednak w chwilach refleksji ,  na które zezwala mi mój polski , dopuszczalny politycznie  poziom inteligencji , doznaję karuzeli uczuć i dysonansu poznawczego ,  niby uczestnik zabawy pod murami . Jestem , jak to dzieciątko . Wszyscy na Polaka , wszyscy wiedzą i rozumieją . A ja ? Co mam robić ? Co myśleć i mówić , żeby ta masa gówna , na którą bezradnie patrzę , nie przygniotła mnie , moich dzieci i wnucząt ? Może znajdzie się ktoś , kto mnie odciągnie z tej niebezpiecznej strefy ? Bo tymczasem straszą mnie i straszą , ale nikt , odważnie i energicznie nie wyjaśnił  , czemu , jeśli jestem taki zły , głupi i bezbronny , skupiam na sobie uwagę całego wszechmocnego , inteligentnego, przez Boga namaszczonego ,  barbarzyństawa ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie mamy zamiaru cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami oczywistego braku kultury .