Stale aktualne posty , kontynuacja Parafii 1 .

http://orwid1.blogspot.com/ DAWNE POSTY PARAFII

poniedziałek, listopada 09, 2015

Nie będą spełnione żadne obietnice !

Wsłuchując się w obietnice wyborcze , odkryłem , jak sądzę ,  słabo ukrywaną  prawidłowość . Oto wśród burzy przeobrażeń pojawił się przymus  chrześcijańskiego przebaczenia .  Zamiast  się  tytłać w brudach minionych i rozdzierać ropiejące rany , należy zapomnieć ! Ten dziwny supremat zapominania istnieje chyba we wszystkich kulturach i religiach . Tylko Muzułmanie uporczywie i konsekwentnie go  odrzucają . Tymczasem demencja anuluje przebaczenie . Tak , wiem , moralność dziedziczna , polska ,  każe przebaczać . Jednak zapomniałem ,  co mam przebaczyć i z jakiego powodu ? W tym momencie uświadomiłem sobie , że " przebaczenie " ,  poprzedzone zapomnieniem to idiotyzm . No bo co mam wybaczyć ? Nie pamiętam !                                                                                                                           I zauważyłem  , że od czasu pierwszego rozbioru ,  żaden pomysł nas wzmacniający , budujący wspólnotę , usprawniający obronność , finanse , praworządność , sprawiedliwość  , edukację nie został zrealizowany . Żaden !                                                                                                                    Kontemplując zapowiedzi stron wyborczego konfliktu , nie mogłem się oprzeć wrażeniu , że pomysły dobre dominują nad złymi . Kilkaset dobrych i kilka zdecydowanie złych .                                            Gdy James Bond zdecydował o opóźnieniu prezentacji rządu , miałem już pewność . Żadna obietnica nie zostanie spełniona , bo każda mogłaby prowadzić do wzbudzenia polskości , nadziei i siły tak znienawidzonej przez różową alternatywę . Nie będzie wsparcia rodzin przez uwolnienie gospodarczej inicjatywy , uproszczenie i obniżenie podatków , przez anulowanie kajdan nałożonych na genialną ustawę Wilczka , nie będzie pięciuset złotych na nasze aniołki . Nie będzie , bo to by uruchomiło reaktywację  Polski .  Reaktywację społeczności wiernej Bogu i Ojcu Świętemu !            Pozostaje nam do rozwikłania tylko jeden dylemat . Fundamentalny , choć prosty : czy rzeczywiście jesteśmy już tak słabi  , aby się dylematom   wrogów poddawać i nimi  przejmować ?    Wybrańcom narodu życzę , aby te moje ksenofobiczne mrzonki okazały się mrzonkami !

2 komentarze:

  1. Nie będą , nie będą spełnione żadne propolskie obietnice !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na to poszlakę . Oto jest na ternie naszej najbliższej rzeczywistości tak zwana "ulica Polna " . Ktoś ten trakt wymyślił , ktoś sprzedał wykupione po znajomości pola , ktoś zamienił je mocą swojego urzędu w działki budowlane . Ta Polna rozpada się i zanika , ale fakt , ludzie jacyś to kupują , osiedle się rozrasta .

    OdpowiedzUsuń

Nie mamy zamiaru cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami oczywistego braku kultury .