Stale aktualne posty , kontynuacja Parafii 1 .

http://orwid1.blogspot.com/ DAWNE POSTY PARAFII

środa, lipca 22, 2015

Podejrzane konsensusy .

Wykładów i gawęd profesora Wolniewicza zawsze słucham w napięciu i z rozdziawioną gębą . Jest dla mnie żelaznym autorytetem , więc Jego rozważania i wnioski zawsze przyjmuję bez zastrzeżeń , wierzę na słowo . Nigdy się nie zawiodłem . Gawęda , którą zamieściłem poniżej , jak wszystkie pozostałe , zmusiła mnie do myślenia nieco bardziej intensywnego niż pozwalałaby fala upałów , które w trzeciej dekadzie lipca 2015 opadły na Polskę . Z nogami w zimnej miednicy wysłuchałem rozważań pana profesora i nie powiem , że bez dziwnego zagrzania wody . Wnioski bowiem były o tyle ekscytujące , co , przyznaję , niepokojące . Pan profesor zauważył , że spontaniczna ucieczka muzułmanów do Europy musi być precyzyjnie zaplanowana i zorganizowana . Że stratedzy ISIS nie pozostawiają niczego przypadkowi a masowe wędrówki zastraszonych przez siebie ludów kontrolują i nimi sterują .            Od siebie dodałbym tylko , uwzględniając fakt szkolenia zbrodniczych bojówek przez amerykańskie służby , że oficerowie prowadzący nigdy nie wypuszczają z ręki swoich podopiecznych . 

1 komentarz:

  1. Hello, I enjoy reading all of your post. I like to write
    a little comment to support you.

    Feel free to surf to my webpage ... webpage; ,

    OdpowiedzUsuń

Nie mamy zamiaru cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami oczywistego braku kultury .