Stale aktualne posty , kontynuacja Parafii 1 .

http://orwid1.blogspot.com/ DAWNE POSTY PARAFII

wtorek, listopada 18, 2014

Nowy rozdział bloga " Parafia Najświętszego Serca Pana Jezusa - Górka forum .

Skąd ten przeskok ? Po prostu , przez roztargnienie kliknąłem  " Komentuj w Goo... + " i zaczęły się lotne piaski . Straciłem kontrolę nad komentarzami , a wszyscy wiedzą , jak to się może skończyć . Postanowiłem zagospodarować blog zapasowy , bo nie umiałem przywrócić poprzedniej , dobrej i bezpiecznej formy . Teraz czeka mnie sporo roboty nad ukształtowaniem nowej . Trudno , za nieuwagę się płaci . Nadal jednak będę komentował życie naszej Parafii i , bardzo chętnie zamieszczał Wasze refleksje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie mamy zamiaru cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami oczywistego braku kultury .